dimarts, 17 de desembre del 2013

BON NADAL 2013

HOLAAAAAAAAAAAAA,

QUÉ PENSAVEU? QUE ANAVA A OBLIDAR-ME DE VOSALTRES AMB FACILITAT?, DONCS NO.

MIREU, MIREU....


BÉ, AIXÒ QUE HEM DIT. BON ANY I  BONA ENTRADA EN EL 2014.

Ací vos deixe també una xicoteta introducció al video que vos tinc promés i que no se m'ha oblidat. Quedare'm i aniré a portar-vos-ho.

Muuuuuaaaaacs!!!!

                                                    



I si amb això vos he tret algun somriure, ja he aconseguit el que volia!!! Un poquet d'alegria i felicitat!!!

Un bes molt fort per a tots i totes i una forta abraçada de raïm ;-) jijijiji

3 comentaris:

  1. Susana que alegria ,m'ha donat una sorpresa invensa.Susana per aci esta tot molt be totos i os trobem a faltar ... :( pero bueno estem madurant molt i estem mes grans en crescut de alt i de cor .
    Espere que estu be les dos os voldria dir unes coses :
    NOELIA: te trobe molt a faltar a ti i als teus ruiditos (mmmmtttsss...) te buic dir desde aqui que te estime molt i que sempre te tindre al meu cor .
    SUSANA:pues.. Susana estoi mejorando mucho en todo i estoi muy contenta gracies per averme enseñado i per ferme pasar estones alegres i que... t'estime molt que espere que estes be i que eres una gran persona amb un gran cor i que si no fora per tu no abriem evolucionat tant GRACIES!!!

    BON NADAL a los dos molts de besos i que gracies per fer que sea Laura !!!!! :) M`alegre de que ages pogut recuperar els videos perque son un record de la classe dels xiquets feliços :)(: !!!

    ResponElimina
  2. Susana m'e emocionat... no tinc paraules per a dirvos a ti i a Noelia lo grans que sou ma veu ajudat molt MOLTES GRACIES.

    FELIÇ NADAL i molts records a les dos.

    ResponElimina
  3. Susana,Noelia!!! Os trobavem molt a faltar tant en el colegi com en el nostre cor y vull dirte que gracies a vosaltres he millorat de tooot y subretot en C.medi moltissims besettss, bon nadal y bon 2014

    ResponElimina