divendres, 28 de juny del 2013

FINAL DE CURS

Ja vos ho vaig dir, en el full d'orientacions d'estiu. Però m'agradaria tornar a dir-vos GRÀCIES. Gràcies per tot, per l'acollida, pel tracte, per la participació, per totes les coses que ens han fet crèixer i sobre tot que han ajudat al creixement personal i acdèmic dels vostres fills i filles.

LLIBRES

Per poder consultar activitats dels llibres de SM (matemàtiques i castellà) podeu accedir de la següent manera:

www.librosvivos.net

Una vegada dins d'eixa pàgina heu de sel·leccionar PRIMÀRIA.
Per últim us demanenun nº codi.

Matemàtiques --> 120544
Castellano --> 120155

Continuaré informant-vos de l'accés als llibres de text.

BON ESTIU!!!




2 comentaris:

  1. Moltes gracies per tot , Tant de bo quan tornem al col.egi estiges el la filera esperan-nos , pero si no es així, no et preocupes perque aquest añy que em estat amb tú, em apres molt, per aixó te buic dir GRACIES !!!

    ResponElimina
  2. Comenzan el curs amb moltes ganes pero pensant molt en Susana perque le torne a faltar molt aun que la vaig vore en els moros i critianos de alaquas t'estime



    laura :) besitos a Noelia i a tii

    ResponElimina